Saturday, October 27, 2012

HAPPY WEEKEND! - Ed. 32 - Welcome home!


HAPPY WEEKEND! - Ediţia a 32-a este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________

                        Casa de vis...                       

M-am gandit azi-noapte ce-ar fi sa câștig la 6/49... Sigur, încă nu joc, dar dacă aș juca? Și aș și câștiga? Vă gândiți că n-aș ști ce să fac cu banii? Vă înșelați. Ca mai toată lumea mă gândesc că nu mi-ar strica să am o casă de vis. Să fie exact așa cum mi-ar trece mie prin cap.
Aș vrea ca locuința mea de vis să fie construită pe un loc frumos, cu multă verdeață. Ce-ar fi să aibă o intrare cam așa?
Pavajul și gardul să fie din piatră naturală decorativă pentru ca aspectul e extraordinar. Nu vi se pare?
Iar casa mi-ar plăcea să fie in armonie perfectă cu natura, atât ca stil arhitectonic, cât și ca materiale folosite. Ceva în stil mediteraneean cred că aș prefera. Tradiția să se îmbine cu modernitatea.
De aceea mi-ar plăcea ca și fațada casei să fie placată, de asemenea, cu piatra naturala decorativă. Aspectul este deosebit.
Desigur, casa ar fi mare, dar nu aș exagera. Visez la o casă cu spații largi și cu amenajări de bun gust. De exemplu livingul, care ar avea două zone distincte, ar fi fădecorații inutile, chiar decor minimalist l-aș putea numi, și ar putea arăta ca în imaginile de mai jos: 

După cum observați, pentru mine simplitatea e foarte importantă. Placarea cu piatră naturală decorativă aș păstra-o și pentru anumite zone interioare.
Într-un colț al livingului aș putea găsi loc și pentru un alt element aproape decorativ, care prin formă și culoare să se integreze în ambient.
refer la un șemineu, la fel de simplu, un model in stil rustic modernizat, și el placat cu piatră naturală, dar albă, pentru a se asorta cu mobilierul.
Strict pentru confortul și uzul meu personal aș mai avea nevoie de un mic birou, unde să mă refugiez când vreau să lucrez. Să scriu pe blog, de pildă.
 
Cât ar fi visul de frumos, într-o zi mă voi trezi din el și îmi voi aminti că mai trebuie să și mănânc. Deci am nevoie de o bucătărie, care să fie un adevărat dezmăț. Adică ar trebui să fie utilată cu tot ce vrei și ce nu vrei.
Pentru că îmi doresc să aibă un aspect la fel de prietenos ca și restul casei, bucătăria va conține elemente de decor ce vor da unitate stilului. Va fi importantă culoarea mobilierului, apoi a pavajului din dale de marmură și vor exista chiar elemente disparate de ardezie multicoloră pe anumite zone ale pereților.
O altă încăpere, extrem de importantă într-o casă, este baia. Aici încă oscilez. 
Nu sunt sigură dacă ar fi mai potrivită o baie cu un design relativ clasic, foarte spațioasă și luminoasă, cu multă marmură...
...sau o baie mai modernă, neconvențională, dar căreia să-i confere căldură materialele naturale cu care să fie placată: piatră naturală decorativă multicoloră și marmură colorată. Într-un colț aș avea și un duș.
Vreau un dormitor spațios, cu pat mare. Ceva cam ca în fotografia de mai jos:
Chiar și în dormitor unul dintre pereți poate fi decorat cu cărămidă aparentă care îl va infrumuseța .
Lângă dormitor este potrivit să fie poziționat un dressing-room. Tânjesc după așa ceva pentru că eu niciodată nu am loc pentru haine și incălțăminte.

Cam asta ar fi ceea ce imi doresc, în principal, in interiorul casei. 
Am să vă spun ce aș dori să fie și in curte și grădină.
Cred că ar fi nevoie de o bucătărie de vară cu mobilier adecvat și cu grătar. La fel, placare cu piatră naturală.
 Prin curte as mai considera că este necesar așa ceva:
Alei din piatră (ardezie), care să se piardă frumos prin iarbă...
 Dar mai doresc și:
Construcții din bolovani foarte decorativi, care să dea un aspect cât mai natural și chiar ușor sălbatic grădinii mele de vis.
 Un ultim element aș mai vrea să adaug pentru a completa decorarea grădinii mele:
Este vorba despre plasarea câtorva statui de exterior, de preferință din acestea romane, care sunt foarte frumoase și delicate.
Ei...cam așa ar arăta casa mea de vis. Și mi-aș pune la intrare, ca în comediile americane, un panou frumos pe care să scrie: "Welcome home!", așa, ca să mă simt bine de câte ori ajung acasă.  
Mai rămâne să câștig la 6/49, nu-i așa? Și casa este ca și construită. Uitasem, mai întâi trebuie să joc.
 
================================================

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 32.
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat). Lăsați, vă rog, un comentariu după înscriere. Vă mulțumesc!



62 comments:

  1. Toata viata mi-am dorit sa locuiesc la curte, sa am o fantana arteziana intr-un colt de gradina si cat mai multa piatra, eventual in combinatie cu lemn.
    Ai ales niste imagini atat de frumoase, incat am de gand sa joc la loto de saptamana viitoare, sa imi incerc norocul. :)
    Happy weekend, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna dimineata!
      Si mie tot combinatii din acestea, cat mai naturale imi plac. Imi plac si cladirile foarte moderne dar sa fie la altii ;)
      Eu sunt mai traditionalista :)
      Ma bucur ca iti plac, le-am ales cu multa grija, caci am vrut sa-mi placa cu adevarat mie si la fel si voua.
      N-am jucat niciodata....dar poate voi incerca.
      Multumesc! Happy Weekend si tie, Vienela! :)

      Delete
  2. Hai sa facem o întelegere! Daca eu castig la Loto (6/49 aici la noi) îti dau bani sa îti faci o casa daca tu castigi îmi dai tu mie....... :))) Deal?
    Happy Weekend Elly draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Inca n-am jucat niciodata :))
      Doar visez ;)
      Macar tu joci? Ar fi bine de stiut :) Fiindca daca joci ca si mine... :))
      Happy Weekend, Minnie!

      Delete
  3. :) dressing-ul mi-l doresc şi eu de.... nici nu mai contează.
    Şi grădină aş vrea, cu flori multe.., dar la etajul 3... :(

    Postarea ta mi-a amintit de un banc cu un evreu care se ruga...:
    la 20 de ani: "Doamne, dacă aş câştiga la loto 1 milion de dolari, aş construi..."
    la 30 de ani: "Doamne, dacă aş câştiga la loto 5 milioane, aş..."
    ...
    la 80 de ani: "Doamne, dacă aş câştiga la loto 10 miliane de dolari, aş.."
    Şi aude o voce: "Dar joacă odată!"

    weekend minunat, draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca tot m-am hotarat sa visez, mi-am zis sa visez bine-bine ;)
      Un dressing imi doresc si eu. Nu cred sa am vreodata parte de unul, m-as multumi sa fie si mai mititel, macar pe sfert cat aici.
      Buna gluma cu evreul! Mi se potriveste manusa :)))
      Multumesc, Anastasia, draga! La fel!

      Delete
  4. Ceea ce ai uitat să adaugi : casa nu are..."patio" :))) ! Apoi unde sunt odăile servitorilor, că trebuie să fie câţiva la o casă aşa de mare.Apoi ...garajul.Nu mai precizez ce trebuie să adăpostească! Apoi măcar o ceva acolo ...tip cuşcă pentru un Grivei de rasă... Oricum, stilul ales şi prezentat în poze e destul de..."eclectic", exact pe gustul celor cu bani foarte mulţi, eventual făcuţi din bănci sau din petrol!) dar care nu au...bun-gust.Ca să nu mai pomenim şi de...bun-simţ ! De multe ori, la trezire, ne spunem : "Bine că nu a fost decât un vis!" Să dăm totuşi "LIBER" la vise! :))) Weekend plăcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ba are ceva similar, ca sa zic asa. Acolo unde ar fi curtea interioara cu bucatarie de vara si gratar. Totusi, asta e mult spus pt. ca e o casa de tip mediteraneean, nu spaniol ;)
      Fiindca eu n-am gandul la masini (n-am masina si nu-mi place sa am), sincer, o masina e ultima mea grija :)) Poate avand multi, multi bani as avea una cu sofer cu tot :))
      Postarea mea din acest weekend e doar un exercitiu de imaginatie. Daca e sa visam, sa visam cat mai frumos. Cum bine spui: "Liber la vise!". ;)
      Multumesc! La fel!

      Delete
  5. Imi place casuta ta! insa joaca mai repede! :)
    Happy weekend sweetie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Sa ma mai gandesc. Ma sperie daca o sa castig. Nu stiu cat mi-ar schimba banii viata ;)
      Multumesc, Mona. La fel sa ai!

      Delete
    2. Joaca fara teama! ti-ar schimba viata, dar nu te-ar schimba pe tine! sigur tu nu ti-ai murdari sufletul odata cu noua stare!

      Delete
  6. eu zic sa incepi sa joci...nu se stie niciodata cand se poate implini un vis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, nu-i chiar un vis :) Am mai exagerat si eu :)
      De fapt, sunt convinsa ca o suma foarte mare de bani, picata din cer, n-are efecte benefice asupra vietii numanui.

      Delete
  7. simplyuniqueword@wordpress.comSat Oct 27, 02:41:00 PM 2012

    wow! iti doresc sa joci si sa castigi sa=ti pot indeplini visul! ai gusturi bune! happy wkd! :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Multumesc, Luiza! Ma mai gandesc ;)
      La fel iti doresc!

      Delete
  8. un vis care sper sa-ti devina realitate! si... ai dreptate, fara un 6/49 nu prea se intrevad sanse, pentru ca, din munca cinstita nu reuseste nimeni sa faca asa ceva. Toti avem vise mari, dar realitatea ne forteaza de multe ori sa ne multumim cu mult mai putin. Asta nu înseamna insa ca nu putem fi fericiti! chiar dinpotriva! micile bucurii de fiecare zi ne pot aduce satisfactii enorme! :)
    sa ai un weekend vesel si plin de bucurii! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am scris si mai sus. Nu e decat un execitiu de imaginatie. Ce-ar fi daca m-as pomeni cu o multime de bani. Se pot face multe cu ei. De ce nu cel mai important lucru in viata cuiva, adica o casa? Caci toti visam o casa. Desigur, am mai exagerat, cu siguranta nu mi-as face o casa atat de mare. Dar visele nu au facut niciodata vreun rau. De fapt ma simt mai fericita, cred, cand scriu un articol frumos pe blog, daca poti crede :))
      Multumesc pentru urare! La fel!

      Delete
  9. La munca nu la visat :)) (glumesc). Cred ca toti ne dorim o asemena casa, cu fantana arteziana , o mica piscina in curte, un jaccuzi etc...

    Sper ca macar unul dintre cei care am comentat aici sa le aiba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur ca stiu ca glumesti :) In visele cele mai secrete cu totii ne dorim. Unii chiar mai mult insa le e cam greu sa recunoasca, a fi materialist nu-i bine privit. De fapt, mi-as dori o casa ceva mai mica, dar daca tot m-am apucat sa visez...am zis s-o fac la maxim :)
      Nu cred ca... :)
      Multumesc pentru vizita! Weekend placut!

      Delete
  10. Eu nu joc la loto, asta e "sarcina" sotului.Si intelegerea e ca daca va castiga, nu ma mai duc la munca.Asta e obiectivul numarul unu, ca m-am saturat de nopti pierdute.Apoi ma plimb prin lume si , daca mai raman ceva banuti, imi fac si o casa mica, numai din chestii naturale, fara marmura, inox, sclipiciuri si fitze.De preferinta de lemn cu mult fier forjat si piatra nefasonata.Vise, taica...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visele sunt frumoase, ne tin in viata ;)
      Altfel viata ar fi cam urata, nu crezi? Pai la mine n-are cine juca. Mai stau sa ma gandesc putin si m-apuc :))

      Delete
  11. Eu nici in vise nu am ajuns la asa nivel:). Mi-ar place o bucatarie mare:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Da, am vise interesante. E doar un vis de weekend, ceva in genul: Ce-ar fi daca...?
      O bucatarie mare da, e chiar un vis :)

      Delete
  12. Bine macar ca stii ce vrei! Era mai complicat sa cauti fara sa stii ce.
    Noi avem aici o bucatarie de vreo 15 m2. Mi-am dorit mereu o bucatarie care sa aiba totul la mijloc: aragazul, hota, chiuveta. S-ar fi putut, dar erau multe schimbari de facut si n-am avut decât o luna sa facem toate lucrarile si sa ne mutam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, pai nu-i chiar asa de greu! De cand cu internetul, a visa este mult mai la indemana :) Da, cam stiu ce-as vrea, adevarul e ca am cam exagerat, dar ideea e de o casa cam in stilul acesta, mai mica insa.
      Pai aveti acolo o bucatarie destul de mare. Poate mergea si cum iti doreai...dar trebuiau, intr-adevar, multe tevarii schimbate, cu trasee cu tot.

      Delete
  13. Ai gusturi aplecate spre rustic, dar trainic, minimalist, fără decoruri inutile, numai bine pentru un interior generos, larg, dotat cu o curte pe măsură!
    Vorba lui Minnie, dacă eu...așa, iar dacă tu...așa! Și avem amândouă case de vis!
    Cât timp visăm, suntem niște privilegiați, avem ceva numai al nostru, întocmai ca talentul, amintirile, speranța.
    Happy Weekend! Elly, tu joacă la loto, nu se știe când sosi-va clipa... Îmbrățișări! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi plac lucrurile durabile, care sa dea impresia de trainicie, cum bine zici. Urasc decorurile fara rost. Cred ca se vede asta chiar si din aspectul blogului, care e de-o simplitate pe care n-as avea de ce s-o schimb.
      Visele nu ni le poate lua nimeni. Si nu fac rau nimanui.
      Dar ma mai gandesc, n-am jucat niciodata, daca poti crede.
      Weekend minunat si tie, Mirela!

      Delete
  14. Wou, cred ca te-ai indragosti si tu de Coasta Dalmata, ca acolo toate casele sunt exact cum ai descris casa ta de vis in acest articol! Stilul mediteranean e preferatul meu, piatra naturala decorativa elementul cheie, iar minimalismul e un must! Nici nu stiu daca as schimba ceva, dormitorul ala este de senzatie... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place stilul acesta fiindca e foarte aerisit, ca sa zic asa. Sau asta e impresia pe care mi-o da mie. Ma bucur ca iti place, desi am cam exagerat putin :) Dar daca tot am inceput sa visez, de ce nu? :)
      Multumesc, Nice!

      Delete
  15. Casa mea e cea mai de vis!
    Durează de 28 de ani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De obicei, Ifim încurcă borcanele. De această dată, Bagi a comis-o! Vai de blana lui! Happy Weekend!

      Delete
    2. :) Nu prea inteleg de ce va "certati" amandoi pe comentarii...dar sper sa inteleg ;)
      Happy Weekend si tie! Si lui Baghi! :)

      Delete
    3. Am inteles ;)
      Cred ca acum v-ati impacat :)

      Delete
  16. :) frumos vis! euiti doresc ca visul sa ti se ideplineasca....si sa ma inviti si pe mine in living :))
    te pop!
    aaaa...mai intai trebuie sa joci sau in cazul meu, daca tot joc macar ca-mi verific numerele. am doua bilete de vreo trei saptamani jucate si nu le-am verificat! oi fi naibii milionara si eu nici nu am habar :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, mai intai sa joc :))
      Sa le verifici...cine stie??
      Multumesc!

      Delete
  17. Vai vai, cum e dressing-ul ala! IMENS,asa cum imi doresc si eu unul. :D
    Faine vise, poate intr-o zi vei avea parte de o astfel de casuta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-as multumi si cu unul mai mic, ideea e sa am unde pune hainele. Pe care le tin inghesuite. Si eu stau la casa si se cheama ca am spatiu ;)
      Poate, cine stie? Daca n-o sa fie, n-o sa fie.

      Delete
  18. Combinație între rustic clasic eco și modern... Mda nu-mi rămâne să zic decât: http://www.youtube.com/watch?v=REHg18jzfu4

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact asa este! Imi plac lucrurile mai apropiate de natura.
      Multumesc pentru Scorpions ;)

      Delete
  19. Sper sa-ti devina realitate visul! :)
    Zi buna!

    ReplyDelete
  20. Wow :)) asta da casa:x sper ca dupa ce castigi(si eventual participi intai) si iti construiesti casa asta sa ma inviti si pe mine in vizita :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Numai s-o construiesc eu! Ca va invit pe toti! :)

      Delete
  21. Minunată casa visurilor tale! Acum visez şi eu la un dressing aşa! :D Happy weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Partea asta cu dressing-ul cred ca ne intereseaza pe multe dintre noi :)
      Multumesc, Alexandra!

      Delete
  22. Frumos visul tau ! Iti doresc sa se realizeze cu sau fara 6/49 ! :)
    Imi place cum ai aranjat casa ! O seara frumoasa, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga mea. Dar fara 6/49 nu prea :)
      La aranjat ma pricep, asta e clar ;)

      Delete
  23. Este o casa frumoasa, practica.
    Am ceva experienta: am asezat dale in iarba la cererea fiicelor mele; dupa vreo 3 ani si 5 incercari a iesit ceva; trebuie sa se potriveasca la pas, sa nu incurce cosirea gazonului, sa nu fie lunecoase...
    Zic precum cel care a gasit o potcoava: "imi mai trebuie 3 si un cal..."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti place si nu ma certi ca-i prea mare.
      Este mare, dar e un vis. Daca ar fi sa fac una in realitate, n-ar fi chiar atat de mare.
      Mi-a placut gluma cu potcoava. N-o stiam :)
      Multumesc mult!

      Delete
  24. Am vrut sa postez link-ul azi noapte cand am scris postarea , dar cand am vazut ce activitate ai avut aici , m-am razgandit :))

    Casa prezentata de tine aici e ca un minu-palat ..Si cand te gandesti ca i-am vazut fundatia,,Iti doresc sa reusesti sa o faci astfel sau poate chiar mai frumoasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cel mai bine, daca doresti sa mai postezi ceva dragut in vreun weekend, este sa postezi de sambata. Si duminica merge, dar e mai bine sambata, fiindca e prima zi. AMvazut din experienta.
      Te-ai speriat ca au fost foarte multe participari...cred ca a fost record in acest weekend. Inseamna ca e un joc dragut :)
      Da, e cam mare, ca un fel de mic palat. Am lasat si eu fantezia sa lucreze :)
      Cine stie daca voi reusi asa ceva? M-as multumi cu una cam pe jumatate. Ar fi perfect :)

      Delete
  25. E prea mare
    Spiritul practic ma indeamna sa-ti spun ca ai avea tare mult de platit peste iarna ;)
    dar la dressing nu as renunta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hapi, stiu ca e prea mare. Dar e doar un vis...Adica in realitate nu visez o casa atat de mare, ideea e de casa in stilul acesta. Poate vreodata, cine stie?!?
      Eu sunt ingrozita de casa mea de acum, ca ne costa caldura iarna destul de mult... :(
      La drsssing nici eu, chiar de-ar fi sa fie ceva mai mic!

      Delete
    2. Ei, stiu ca e doar un vis...si eu am vise de-astea :)
      Dressingul.... nu mi-ar mai trebui dormitor, as dormi acolo pe-o saltea mare

      Delete
    3. :)) Ce figura esti! La urma, urmei, cred a ai dreptate. Daca ar fi asa spatios, ar fi cam cat o garsoniera micuta...deci, super OK ;)

      Delete
  26. Foarte interesanta casa ta de vis. Ce bucatarie, mama :)) zici ca esti la Master Chef :D ... frumoasa ideea unei gradini care sa-ti aduca aminte de Eden. O zi frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a placut. Ei, e o casa de vis, n-as putea sa fac una asa vreodata decat poate daca as avea multe milioane de euro :)) Dar nu e rau sa visam, ne mentine moralul ridicat :)
      Multumesc!

      Delete
  27. In primul rand, iti multumesc ca m-ai inscris! In al doilea rand, rog iertare pentru reactia intarziata!

    Aaaa! Hm... Oooo! Iti doresc sa castigi la 6/49 pentru a avea casa de vis dar pentru asa casa si gradina iti urez mai degraba sa ai un venit (macar anual) de cateva sute de mii euro, de exemplu :) Asemenea imobil costa mult: impozite, utilitati, curatenie, intretinere gradina etc s.a.m.d. Stiu ca nu m-a intrebat nimeni ;) dar preferinta mea se rezuma la o casuta draguta, usor de intretinut si pentru care sa nu muncesc zi-lumina! Si de-as castiga suma pentru asemenea casoaie n-as fi tentata: castigul se diminueaza net dupa ce platesc impozitul, cumpar casa si apoi... Eh!
    Iti doresc sa iti indeplinesti visul!
    Viata fericita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Abia acum am vazut ca au mai aparut comentarii aici. Scuze.
      Sigirca pentru asa o casa trebuie multi bani si o intretinere pe masura. Dar sa visam nimeni nu ne opreste, nu? E doar casa de vis ;)
      Daca as avea bani multi, multi si eu as face o casa cu mult mai mica, insa care sa respecte in mare ceea ce e aici, ca stil si ca principii. Si, probabil, din timp in timp, avand totusi bani, as chema cate-o firma speciala sa-mi faca curatenia. :)
      Multumesc, e doar un vis, cum am spus de la inceput. Ca sa nu aveti dubii :)
      Multumesc, Diana! Numai bine si tie!

      Delete
  28. Buna!
    Cred ca o sa ma bag si eu in happy week-end, mi se pare foarte interesant. Presupun ca inca se mai poate, nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, Aura! Pai chiar este, insa baga-te la editia de saptamana asta, de azi adica. Adica la editia 33 :)
      Ar fi posibil si maine dar iti recomand sa o faci de azi. E mult mai bine daca iti doresti sa te poata vizita ceilalti. Stii cum e: E bine sa se bata fierul cat e cald :)
      O zi faina sa ai!

      Delete