Saturday, October 13, 2012

HAPPY WEEKEND! - Editia 30

HAPPY WEEKEND! - Ediţia a 30-a este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________

                  În timp ce tu dormeai...                  

- Mami...știi că azi e ediția 30?
- Taaaci! Să nu ne audă Elly!
- Bine, bine, da' să știi că am văzut pozele pentru azi...
- Iar ți-ai băgat năsucul în calculator...
- Păi dacă era deschis...miaoo!
- OK, spune ce-ai văzut.
- În primul rând pe Pufi, mai curios decât mine...

- Lasă-l, că de când maică-sa l-a încurcat cu niște iepurași e tare derutat. 
 - Bine, mami. Da' să știi că eu l-am dat la o parte pe băgăciosu' de Pufi... Uite, mai întâi am văzut astea:
- Nu mai vreau să creeeesc! Am crescut prea mult! Nu mai pot să fac nimic...
- Nu mai pot să lenevesc în palme...

- Nu mai pot să mă dau cu placa...chiar dacă mai nimeream și în pom...și mai adormeam acolo.
- Off, altceva, Panda știu că doarme pe el.
- Păi...Am mai văzut asta:
- Cine ți-a spus că nu ești copilul nostru? Nu știi că atunci când erai mică aveai pete, ca și noi? 
- Maimuțica mi-a spus...
- De parcă n-ai ști că maimuța e o intrigantă și o lingușitoare. Mereu se pune și ne pune în situații jenante.
 - Mami, da' asta ce este?
- Un desen, o pisicuță. Ce frumoasă e!
- Aha! Și mie mi-a plăcut da' mi-era frică să nu fie tot vreo maimuță. Mami, ia să vezi ce-am mai văzut! Asta e mai rău ca mama lu' Pufi!
- Sau asta: Cică există cursuri despre cum să nu prinzi șoarecii. Mami, ai mai auzit de așa ceva?

- Am auzit, am auzit... Altceva?
- Păi ... cam atât. Ba mai era și asta:
- Căluțule, ce te doare de ești trist? La ochi nu se vede nimic... 

- Mami!! 
- Da. Ssst! Vorbește mai încet!
- Ce era mai frumos am păstrat pentru final. Masaj...
- Ce zici, mami? Îti place?
- Offf, cum se vede că ești băiat... Puiule, se aude un zgomot. Cred că e Elly. Vino lângă mine! Noi nu știm nimic, nimic! Ssssst! Miao!

================================================

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 30.
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat). Lăsați, vă rog, un comentariu după înscriere. Vă mulțumesc!


52 comments:

  1. Bună dimineaţa, Elly!
    Foarte matinală astăzi...
    Superbe fotografii, nici nu ştiu care-mi place mai mult! Iar comentariile... :))
    Weekend minunat! Te îmbrăţişez!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am fost, da...:)
      Ma bucur mult ca ti-au placut. Mi-am dorit mult asta, a fost o editie jubiliara :)
      Te pup!

      Delete
  2. Buna dimineata! Frumoasa actiune:)

    ReplyDelete
  3. O poveste minunata, pe care am citit-o cu zambetul pe buze. Ai impletit imaginile cu explicatii foarte simpatice, care mi-au facut ziua sa para luminoasa. De fapt, ma exprim gresit, pentru ca nu este opera ta, ci a pisicutelor tale curioase. :))
    Sa ai un weekend minunat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur ca a pisicuteler :))
      Eu dormeam ;)
      Multumesc mult, Vienela!

      Delete
  4. Ce frumos ai pregătit postarea de weekend. Înainte să plec la treburile care mă aşteaptă, m-au binedispus tare mult pozele şi replicile postate de tine.
    Îţi doresc un weekend frumos şi liniştit, dragă Elly! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai sti ce mult ma bucur ca ti-a atras atentia si ti-a si placut!
      Multumesc mult, Alex! Numai bine!

      Delete
  5. fotografiile sunt adorabile si textele imaginate de tine la fel...
    am inceput dimineata zambind :)
    multumesc draga Elly :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vrut sa exprime toate multa tandrete. Cat mai multa :)
      Multumesc si tie, Pandhora!

      Delete
  6. :)))) esti fenomenala :)))))) mama ce povestioara ai realizat, esti prima care m-a facut sa rad astazi. Mi-a placut la nebunie :)))))
    Happy weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am incercat...si ma bucur ca am reusit.
      Tare mult ma bucura ceea ce mi-ai scris aici :)

      Delete
  7. Multa duiosie, tandrete si umor in pozele si comentariile de azi, Elly. Foarte reusita povestea ta, puisorii de animalute sunt preferatii mei.
    Weekend placut iti doresc! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi plac la fel de mult toti puisorii. Multumesc, Nice!

      Delete
  8. Câtă drăgălășenie și tandrețe este în postarea de azi! Tocmai am revăzut fotografia ta cu motănelul în brațe (cea de pe fb) și am citit răspunsul, care îmi confirmă că e un dulce și-un răsfățat! Care mai de care mai adorabil, mai afectuos și mai duios!
    Dialogurile imaginate de tine sunt inspirate și au mult umor, sunt excelente! O postare plină de suflet, de umor și de iubire:ingredientele unui weekend fericit!
    Happy Weekend și numai bucurii, dragă Elly! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisoiul meu e atat de rasfatat ca l-as tine numai in brate dar am alte treburi :))
      Multumesc pentru aprecieri si urari, Mirela! Numai bine si tie!

      Delete
  9. Am sa scriu încet sa nu te deranjez din somn!
    Pisicutii sunt asa de frumosi ca nu îmi mai vine sa plec de aici! :))
    Sper ca ai închis bine usa la iglu.... pardon dormitor, sa nu vina ursul!
    Te pup si un weekend frumos draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inca nu adormisem, bantuiam alte bloguri :))
      Noi cu pisicutii suntem pe aceeasi lungime de unda asa ca ma bucur nespus ca ti-au placut. Merci!
      Te pup si eu!

      Delete
  10. atâta tandrete în fiecare fotografie! dulci momente, imagini pline de emotie :) Textele tale sunt spirituale si foerte hazlii :) Felicitari!
    Happy Weekend! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vrut sa-i pun titlul chiar "Tandrete"...dar pana la urma mi-am zis sa nu sugerez chiar eu asta :) M-am gandit ca e mai bine sa simta fiecare dintre voi acea tandrete :)
      Multumesc pentru apreciere, Carmen draga!

      Delete
  11. As spune si eu ca Anastasia, "nici nu stiu care-mi place mai mult" dar n-as fi sincer.
    Pisica am si eu, pentru masajul ala mai trebuia ceva?
    Weekend frumos (nu prea e frumos, vad ca ploua la Bucuresti) dar linistit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mai trebuie un popou ;) :))
      Vezi ca te-am nimerit? Poza aia cu masajul am pus-o cu dedicatie speciala pentru baieti si nu am gresit ;)
      Multam!

      Delete
  12. :)))...ce pisicute curioase !
    Happy weekend, Elly!

    ReplyDelete
  13. Cât de dulci sunt pisoii! :D Mi s-a făcut brusc dor de motănelul meu.
    Happy weekend, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai un motanel? Ma bucur, inseamna ca avem macar un punct comun :)

      Delete
  14. Numai zambete!
    O frumoasa poveste ilustrata! :)
    Happy weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost o editie jubiliara, am vrut sa va bine-dispun :) Multumesc, Diana!

      Delete
  15. http://spanac.eu/am-castigat-la-pacanele/

    ReplyDelete
    Replies
    1. De data asta ti-a reusit :)
      Ceva nu e bine ;) :)))

      Delete
  16. =)) ai un pisic foarte bagacios [-( :)) dar nu ma pot oprii din ras:)) foarte tare:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parca nu e mai bagacios ca papagalul ;) :))
      Ma bucur mult ca ti-a placut!

      Delete
  17. http://simplyuniqueword.wordpress.comSat Oct 13, 07:38:00 PM 2012

    SUBERB! M-am distrat aici la tine cum o fac ori de cate ori revin! Sa continui povestea, mi-a placut foarte tare! Happy Wkd!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu, poate daca voi avea ocazia :) Daca voi gasi fotografii care sa-mi permita.
      Dar ma bucur mult ca ti-a placut. Te pup!

      Delete
  18. imaginile alese sunt tare funny iar textele pe masura!
    seara faina! :)

    ReplyDelete
  19. Postarea ta, mi-a lovit punctul sensibil :-s In primul rand, ursuletii panda, si cel care voia sa nu mai creasca si cel mic, aunt adorabili (ador ursii panda). Apoi... pisicuta de pe foaie si nu in ultimul rand pisicelul ce ce uita in ochii calutului :-s Ma abtin sa nu-mi dea lacrimile... Gata! M-am calmat!
    Un weekend magnific! Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu iubesc ursii panda foarte mult. Mi se par foarte dragalasi chiar si mari.
      Pisicii sunt slabiciunea mea, dar stii.
      Ma bucur mult ca ti-au placut atat de mult. Un pupic!

      Delete
  20. Postarea ta este vesela, clara, dulce si plina de gingasie! mi-a mers la suflet!
    O duminica asa cum iti doresti!

    ReplyDelete
  21. Cât de drăgălașă combinație de imagini și cuvinte ! A fost o plăcere articolul tău de azi !
    Duminică plăcută, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur mult, draga Zina! Am avut un moment de inspiratie de care si eu sunt foarte multumita. Multumesc mult!

      Delete
  22. Replies
    1. Spune foarte mult si un singur cuvant :) Merci!

      Delete
  23. Super pozele si glumele la subiect :)) tare dragalasi toti puii si ai creat dialoguri si glume pe masura imaginilor. Foarte inspirata editie.
    Un weekend minunat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, m-am simtit inspirata, cred ca de frumoasele imagini :)
      Multumesc mult, Anca!

      Delete
  24. Se poate ceva mai dragut si mai dulce de atat???? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate ca da...dar asta a fost inspiratia de sambata noaptea :)
      Dar a fost buna. Ma bucur ca v-a placut tuturor.

      Delete
  25. Foasrte fain ai reusit sa adaptezi povestea ta acestor fotografii amuzante.

    Mi-a placut, ai reusit sa ma fac sa zmbesc !!

    O seara placuta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De fapt fotografiile au fost sursa de inspiratie. Povestea a venit de la sine. Multumesc mult si ma bucur :)

      Delete