Saturday, October 20, 2012

HAPPY WEEKEND! - Editia 31 - Cum stăm cu curajul?

HAPPY WEEKEND! - Ediţia a 31-a este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________

                        Cum stăm cu curajul?                       

Dimineața m-am trezit cu niște dureri crâncene. O măsea își făcea de cap. Am dat telefon la cabinetul dentistului meu și mi-a răspuns asistenta.
- Ooo, veniți, vă așteptăm! Ne găsiți pînă pe la ora șapte.
Doar nu era s-aștept să se termine programul! Am zburat.
- Ce faci, Cosânzeano? mă abordă dințarul meu. Cabinetul stă cu ușa deschisă, auzi și vezi cam tot, și dintr-o parte,
și din alta.
- Nu prea bine. Deocamdată o să aștept. 
Sala de așteptare era plină. Aproape. La rând era un băiat zvăpăiat.
- Să ne înțelegem: dacă cooperezi, voi folosi burghiul pentru băieți buni, dacă nu, pe ăla pentru băieții răi - se auzi din cabinet.
Au căzut la pace. Pe mine mă încercau tot felul de gânduri. Dacă caria mea o fi mai mare decât cred? Cam așa...

 Am alungat gândul imediat. Fiindcă intrase altcineva în cabinet..

- Sunteți sigur că nu doriți să creșteți suma pentru asigurarea stomatologică? - se auzea doctorul întrebându-l cu glas mieros.
Auzeam ca prin vis ce vorbeau. Măseaua mă chinuia. Dacă trebuie să mi-o extragă?


Am măsele cu rădăcini foarte adânci deși ele sunt niște mămăligi. Culmea ironiei.
Omul de zăpadă avea și el probleme cu dinții.

- Aveți vreo senzație de rece când mâncați? - îl întrebă doctorul.                                                       
M-a umflat răsul, prin toată durerea. Auzi la el: rece. Omul de zăpadă...
Și m-a străfulgerat un gând. Doctorul prea era pus pe glumă. Dacă îmi extrage altă măsea??


Și după ispravă să spună:
- Vai, cred că le-am încurcat... Deja mi-era frică...
Cel mai gras individ pe care l-am văzut vreodată s-a prăbușit pe scaunul stomatologic. 


- Dintele mai pot să îl repar, dar uite ce-a făcut cu noul meu scaun! mă trezi din dureroasa așteptare glasul revoltat al dințarului.
Mi-am aruncat ochii să văd. Așa era, scaunul căzuse bleg într-o parte... Doctorul lucra imperturbabil. Hmm...
Dar grasul pe care-l văzusem intrând...era un hipopotam! Wow! De când, naiba, oferea servicii stomatologice și animalelor?? De când cu criza poate...

...Și mă trezi alarma telefonului. Îmi pipăii repede, prin obraz, măseaua. Nu mă mai durea... Visasem?!?

================================================

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 31.
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat). Lăsați, vă rog, un comentariu după înscriere. Vă mulțumesc!


58 comments:

  1. Mi-a placut povestioara ta, pozele sunt super amuzante :))) ... cel mila mi-a fost de omul de zapada, ca el daca se supara se topeste, mai bine eram eu in locul lui ca mie imi place la dentist :D
    Happy weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca si mie imi place la dentist. Cand e sa platesc nu prea-mi mai place :)))
      Ma bucur ca ti-a placut povestea :)
      Happy Weekend, draga mea!

      Delete
  2. cu...urajul ? tare prost stam :)

    ReplyDelete
  3. Aaa, mie la dentist mi-e un curaj, de nu mai pot ! :))

    ReplyDelete
  4. :))) ce haios! Axinte are idei geniale uneori!
    weekend plăcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ma bucur ca-ti place.
      La Axinte n-am gasit decat caricatura cu ridichea-masea :)
      Dupa restul am cautat mult si bine :)
      Happy Weekend, draga mea!

      Delete
  5. Curaj avem, cu banii stam mai prost. :)) Dintarii ofera cele mai scumpe servicii si nu mereu de cea mai buna calitate.
    Imi place tot mai mult felul in care unesti imaginile cu glume intr-o poveste haioasa.
    Pentru extractie cred ca s-au inspirat din Ridichea uriasa. :))
    Sa ai un weekend placut!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stii ce multa dreptate ai? Din an in an preturile cresc. Vertiginos.
      Eu am un medic destul de bun, nici vorba sa-mi fie frica sau asa ceva dar pentru caricaturile atat de bune am imaginat o poveste care sa stea cat de cat in picioare ;)
      Exact, din Ridichea uriasa. Stii ce-mi placea povestea aia?
      Multumesc, Vienela! La fel iti doresc!

      Delete
  6. simplyuniqueword@wordpress.comSat Oct 20, 09:45:00 AM 2012

    foarte haioase imaginile. Eu am o teama incredibila de dintari :)) dar nu am de ales, eu pierd, eu stau in dureri si eu sufar daca ii evit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate. Cu teama sau fara, de serviciile lor tot este nevoie. Uneori urgent! :)
      Ma bucur ca-ti plac imaginile :)
      Merci, Luiza!

      Delete
  7. Cred ca mi-a pierit orice urma de curaj de a merge la dentist... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei...am exagerat eu "putin" :)) Nu e chiar asa. ;)

      Delete
  8. Curajul coboara în cizme cand e vorba de dentist!
    Azi nu ma simt prea bine asa ca nu stiu cat de "vioaie" o sa fiu cu raspunsurile si vizitele! Va doresc un Happy Weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Care va sa zica ... :) Imi pare rau, de aceea am si pus intrebarea, stiu ca dentistul creeaza chiar fobie.
      Imi pare rau ca nu ti-e bine. Sper sa te simti bine cat mai repede, vreau sa fii din nou vesela si vioaie :)
      Multa sanatate, Minnie, draga!

      Delete
  9. Cand vine vorba de dentist, curajul ma paraseste subit. Ala putin care e... Dar Vienela a pus punctul pe i, altele sunt cauzele pentru care ocolim cabinetele stomatologice...
    Weekend placut, Elly! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, serviciile lor sunt extrem de scumpe. Pe mine ma doare sufletul de fiecare data cand mai dau niste bani pe-acolo. Dar n-am ce face, uneori trebuie ;)
      Multumesc de urare, Nice, draga! La fel sa ai!

      Delete
  10. Prea mult curaj ține de patologie. Hehehe, la dentist sunt moale ca o cârpă.

    Un weekend fain s-ai, dragă Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Vai, Tury, de ce nu ma mir? Dar deloc :) Voi, barbatii, sunteti ceva mai speriati de dentist fata de noi. E lucru stiut si la urma-urmei nu-i ceva rau. Exista atatea alte imprejurari in care sa va manifestati curajul :) Nu-i asa?
      Multumesc mult! La fel iti doresc!

      Delete
  11. Prea mult curaj ține de patologie. Hehehe, la dentist sunt moale ca o cârpă.

    Un weekend fain s-ai, dragă Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu trebuia sa scrii de doua ori. Am inteles :)
      Ce s-a intamplat de s-a dublat comentariul n-am inteles insa... :)

      Delete
  12. mie imi place la dentist,doctorita mea e atat de draguta si atenta..eu cand merg la ea e ca si cum as merge la coafor :)
    mi-a placut cum ai inserat povestioara urmand imaginile...cat despre vis,un adevarat cosmar :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca si mie imi place, aici am exagerat in scop creator ;)
      Nu-mi place insa cand trebuie sa dau o groaza de bani pentru o lucrare de nimic, cum ar fi o plomba, de pilda...:))
      Ma bucur mult ca ti-a placut. Ce nu fac eu pentru voi? :)
      Merci, Pandhora! Te pup!

      Delete
  13. Hm... Curajul nu lipseste! Uneori lipsesc banii - si costa mult, uneori, extractia unui dinte sanatos! :)
    In ceea ce ma priveste... mi-e cam... scarba sa merg la dentist! I-am vazut pe dentisti cat de neglijenti sunt! Pe ei se protejeaza, dar pe pacienti... mai rar, ca-i scump!

    Happy weekend!

    P.S. Serialul e super montat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adica o greseala care poate costa si bani si dintele sanatos! Pai exact asta am vrut sa subliniez, ca se intampla si de-astea ;)) Din pacate...
      Eu nu pot vorbi cu pacat, am un dentist bun, totul e foarte curat si nu s-a intamplat niciodata nimic. Sunt pacienta lui de vreo 14-15 ani. Si chiar imi zice "Cosanzeana" ;) Asta e singurul lucru adevarat din postare :))
      Multumesc, Diana!
      Happy Weekend si tie!

      Delete
  14. hahaha...ce bine ca a fost un vis! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normal, altfel nu va povesteam asemenea cosmar :))
      Nimeni nu mai mergea la dentist :))

      Delete
  15. Să știi că nu speram să ajung azi pe la participanții la HW, dar uite că, în ciuda timpului teribil de frumos și a excursiei de vis pe care am făcut-o, am ajuns și mă bucur...Păi aici, la tine, e distracție în toată regula! Și îmi place că faci din spaima-lumii (deh, stomatologul) un motiv de distracție și amuzament! Sper că nu te doare nimic și că totul e doar un motiv pentru țesătura umoristică de la tine. Happy Weekend, dragă Elly! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna seara :)
      Nu-i nimic, char si maine vizita era la fel de binevenita! :)
      Ma bucur ca ai folosit aceasta superba zi pentru o excursie. Eu am fost cam bolnavioara de ieri seara si nici acum nu mi-a trecut, dar nimic legat de dinti... Dar voi fi bine!
      Normal ca am vrut sa va binedispun, am dorit sa minimalizez spaimele de dentist. Caci stiu si eu ca sunt.
      Ma bucur ca ti-ai facut timp sa treci, Mirela!
      Happy Weekend si tie!

      Delete
  16. Hmm....funny tema de azi si curajoasa! Eu nu am curaj, nu la dentist. Merg cu inima cat un purice si doar atunci cand nu mai pot de durere...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ma bucur ca ti-a placut, Geanina! Eu n-am vrut sa va necajesc ci sa luam putin in deradere aceasta mai mica sa mai mare teama a multora dintre noi.

      Delete
  17. Bine c-ai visat :)
    Eu sunt abonata la stoma-de la partea de chirurgie pana la banalele albiri :)
    Dar din fericire pot sa spun ca am toti dintii (ok, doi sunt implantati) si nici o carie. Dupa ani de zile.....de indreptat si operat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut candva ceva probleme cu dantura dar s-au rezolvat. Mai ajung si eu pe acolo asa, din timp in timp, cu mici interventii. Inseamna ca ai trecut prin multe si dureroase presupun daca ai la activ operatii. Bine ca acum e OK :)

      Delete
  18. De obicei când ajungi la dentist si începi sa auzi freza tiuind îti trece durerea imediat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Credeam ca este doar o legenda ;) Nu este?!?!

      Delete
  19. Din cauza primei mele experiente, care a fost una cum nu se poate mai proastă, cu urlete de au zângănit geamurile,am fugit multi ani de tratamente stomatologice,la fel cum fuge dracu de tâmîie...în cazul meu, pe post de tămâie era sunetul frezei....un timp, am avut oroare până şi de bâzâitul ţânţarilor, tocmai pentru că mi se părea că fac ca freza... La a doua vizită, deja erau necesare 3 plombe şi o extracţie...că trecuseră câţiva ani!oofff...noroc că s-u inventat între timp freze care nu bâzâie! :)))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru Blonda Ironică, eu, care te credeam cu o dantură perfectă, iar tu nu m-ai băgat în seamă. O singură dată, ai zis că m-a atins o muză cu bagheta ei magică, dar nici atunci, nu mi-ai dat de înţeles să rămân. Nu te-ai interesat şi nici nu ai trecut pe la Ifim. N-ai vrut, s-au n-ai ştiut?
      Acum, referitor la durerea de dinţi... :)

      Delete
    2. Dragul meu Ifim, nu am pretins vreodata ca as fi perfecta,nici la dantura, nici in alte parti!N-o lua personal cu bagatul in seama, eu anul asta am avut o frecventa la intrat pe blog cam o data la o luna, sau chiar doua....ata e, m-am capatuit cu 2 job-uri si un copchil mic in familie, care vrea atentie aproape la fel de multca si tine! :lol:
      Cred in continuare ca esti atins pe suflet de bagheta magica a unei minunate muze- cea a creatiei si nu cred ca ai nevoie ca cineva sa-ti confirme faptul ca esti un om binecuvantat! Cam asta am avut de zis..... ;)

      Delete
    3. @Blonda Ironica - Am dinti cam ca mamaligile, cum ziceam si in postare :)) Asa ca am avut ceva probleme inca din copilarie. Nu stiu cum, dar am nimerit stomatologi cu mana usoara astfel ca nu mi-au insuflat teama. Da, ai dreptate, parca frezele de acum fac mult mai putin zgomot :) Nici nu imi dadusem seama ;)
      Sa nu uit! Bun venit pe blog :)

      Delete
  20. De ce, prinţesă Albă, nu ai găsit alt subiect?
    De luni, trebuie să merg la AAAAA... :)
    Ţi se pare amuzant?
    Iar Baghi îmi spune că sfârşitul de săptămână trebuie să fie fericit!
    AAAAA! Fericirea astaaaa! Are şi frumuseţea ei, şi durerea ei, şi rostul ei, ca şi costul ei... Mi-a trecut. Durerea de măsea... puţin:)
    Elly,
    Mulţumim pentru vizita la Baghi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am gasit si eu un subiect de care sa fac putin haz :)
      Se stie ca exista teama de dentisti...de fapt de vizitele la cabinetele lor :)
      O, mai ales costul are ...uraciunea lui :)) E mereu mai mare.
      Sper ca maine sa infrunti cu curaj stomatologul :))

      Delete
  21. Ha, ha! Ce tare mi-a plăcut istorioara ta! Deşi...cu plăcerea de a merge la dentist stau destul de prost. Mai ales că trebie neapărat să ajung pentru o măsea în care ar încăpea acum toţi muncitorii din caricatura de mai sus. Mi-a zis doamna doctor că numai un ...cleşte voinic o mai "vindecă", căci s-a spart de tot. Deh...Sper să nu vizitez şi eu hipopotami înainte să ajung la cabinet!
    Tare frumos ne înveseleşti în fiecare weekend, dragă Elly! Trebuie să-mi fac timp să intru şi eu în hora asta veselă. Deocamdată...joc pe margine şi mă amuz cu poftă!
    Îţi doresc o zi minunată! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Observ ca fiecare a regasit cate ceva din propria-i experienta de viata in aceasta postare. Pai atunci, mult curaj la extractie. Desi, e foarte neplacut, stiu.
      Ma bucur ca iti plac aceste postari. Cand ai timp te poti alatura daca iti face placere si inca te incearca acest gand. Noi vom fi aici :)
      Numai bine, Alex!

      Delete
  22. ..."sper să nu visez"...nu vizitez, cum mi-a ieşit la tastare, din greşeală! Probabil că asta e gluma mea de azi! :-)
    Numai bine, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da...si eu ma intrebasem pentru o zecime de secunda care era treaba cu vizitarea...dar mi-am dat seama. :)

      Delete
  23. Foarte haioasa postarea, tinand cont de subiectul de cosmar: mersul la dintzolog (cum il alint....;p) :) N-am avut insa curaj sa rad cu gura pana la urechi! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Off...si tu ai probleme cu aceasta teama? Tare rau imi pare! Ideea era sa luam putin in ras aceste temeri... ;) Macar in weekend :)

      Delete
  24. Nu pot spune ca suntem cei mai buni prieteni:)) dar totusi mergem inainte cu curaj cand e cazul

    ReplyDelete
  25. frumos!
    ceva asa am avut si eu!

    http://spanac.eu/am-castigat-la-pacanele/

    Happy weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inseamna ca pana acum nu prea le-ai citit. La mine numai asa sunt...sau, ma rog, marea majoritate. Eu zic ca eu le-am cam inventat. :)
      O saptamana cat mai buna ;)

      Delete
  26. Când eram student, am avut parte de tratament la Policlinica studenţească. O student, din ultimul an, şi-a făcut practica pe dantura mea. Era prea frumoasă ca să mai simt vreo durere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Te cred! Si iata ca ti-a facut un bine.
      Atunci propun ca pentru barbati sa fie stomatologi doar studente frumoase iar pentru femei, viceversa ;)

      Delete