Saturday, April 27, 2013

Din cauza voastră s-a scufundat Titanicul!



HAPPY WEEKEND! - Ediţia 17 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


         Iceberg, Goldberg, Spielberg...tot una-i       



Ultima afacere 

Un evreu se afla pe patul de moarte și-i spune singurului său fiu:

- Isaac, mai am puțin si mor și vreau să știi că cele 7 vile, 3 blocuri, 30 de taxiuri,
cele 2 ferme, fabrica de îmbrăcăminte,  8 magazine, bijuteriile, titlurile bancare, valorile, sculpturile…

- Da, tată! Mi le lași?


- Ți le vând ieftin, fiule, foarte ieftin!

__________________________________________________________________________________


"Colaborare"
 
Într-un avion de pasageri, zburau pentru prima dată împreună un pilot evreu și copilotul, chinez. După o bucată de timp în care nu și-au spus nimic, evreul rupe tăcerea:  
- Să știi că eu va urăsc pe voi, chinezii!
- De ce? îl întreabă surprins chinezul.
- Pentru că i-ați atacat pe americani la Pearl Harbor!
- Nu noi am fost, ăia au fost japonezii!
- Chinezi, japonezi, vietnamezi, pentru mine sunteți toți o apă și-un pământ!
Chinezul înghite în sec dar nu spune nimic.
 
După o nouă perioadă de tăcere, chinezul spune:
- Și eu vă urăsc pe voi, evreii!
- De ce? întreabă jignit evreul.
- Pentru că din cauza voastră s-a scufundat Titanicul!
- Ce prostii vorbești! Titanicul s-a scufundat pentru că s-a ciocnit de un iceberg!
- Iceberg, Goldberg, Spielberg, pentru mine tot una-i!

__________________________________________________________________________________


Așa ne trebuie!

După o perioadă mai lungă, în care nu s-au văzut, Itzic se întâlnește cu Moritz : 
 
- Ce mai faci, măi, Moritz ? 

- Foarte bine, dar tu ? 

- Și eu fac foarte bine ! 

La care Moritz conchide : 

- Lasă, măi, că așa ne trebuie !

__________________________________________________________________________________


                                                                                        Dilema
 
Tatăl lui Ștrul e evreu și maică-sa țigancă. Într-o zi vine Ștrul la maică-sa și zice:
- Mamă, eu sunt mai mult evreu sau mai mult țigan? 
- Nu știu, Ștrul, zise mama. Du-te de întreaba-l pe taică-tău!
- Unde-i tata?
- În sufragerie, își caută moneda de 10 bani pe care a pierdut-o ieri!
Se duce Ștrul la taică-său și îl întreabă:
- Tată, poate poți tu să-mi dai un răspuns la întrebarea asta: eu sunt mai mult evreu sau mai mult țigan?
- Nu știu, dar de ce întrebi?
- Un băiat care locuiește cu noi pe stradă își vinde bicicleta, iar eu nu știu ce să fac: să încerc să mă tocmesc sau să aștept până la noapte și să i-o fur… !?

_________________________________________________________________________________


Avanpremieră de Paște...

Iepurașul și soția urmăreau emisiunea lui David Copperfield. 

Magicianul scoatea zeci de iepurași dintr-un joben. 

Iepurașul se uita uimit și îi zice iepuroaicei:

- N-a fost rău deloc, dar să știi că metoda noastră e mai bună.

================================================
  

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 17."
ATENȚIE! Dacă ediția curentă n-a fost încă publicată la momentul când vă pregătiți postarea, rog preluați link de la ediția anterioară a HAPPY WEEKEND! "
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).





77 comments:

  1. Desi foarte amuzante, bancurile cu evrei mi s-au parut intotdeauna exagerate, poate si din cauza ca eu nu sunt avara, nu stiu sa strang bani si nici nu ma intereseaza foarte mult acest aspect. :))
    Cel cu Titanicul este bestial! Inca mai rad! :))
    Weekend fain sa ai, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt exagerate, desigur dar au si o samanta de adevar. N-are legatura cu avaritia. Le place foarte mult sa faca o afacere in care de fapt toti sa fie multumiti. Fara a pierde cineva. Adora sa negocieze... Cel putin din cat stiu eu despre ei, de la cineva care traieste in Israel. :)
      Multumesc, Vienela!

      Delete
  2. Buna dimineata!
    Bancul acela cuiepurasii mi-a placut foarte mul si cred ca iepurele are dreptate! :))
    Elly, am înscris articolul meu la rubrica ta, dar sincer nu prea sunt glume, decat un pic la sfarsit, este mai mult istorie!
    Daca consideri ca nu se încadreaza la rubrica ta, te rog sterge link-ul meu din tabel!
    Multumesc frumos!
    Iti doresc un weekend minunat! Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vrut sa amintesc de apropierea Pastelui prin prezenta iepurasilor.
      Minnie, articolul a fost foarte frumos si muncit. Nici nu trebuia sa-ti faci asemenea griji. Mie mi-a placut foarte mult si sunt convinsa ca si celorlalti participanti sau nu :)
      Esti o dulce si ma bucura ca-ti iubesti atat de mult tara de adoptie.
      Weekend placut in continuare!

      Delete
  3. :))
    Bre Elly, parca ma simt si vinovata acum! Cum! Si din cauza mea s-a scufundat Titanicul?
    Faina postare....!
    Zi la fel iti doresc....;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Chinezii astia! Ce stiu ei ce este ala iceberg?!?! ;)
      Multumesc, Geanina draga!

      Delete
  4. Să fii și astăzi HAPPY! :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Merci, draga mea! Ma bucur postarea ca ti-a smuls zambete :)

      Delete
  6. Bună dimineața de weekend, Elly dragă, bancurile cu evrei sunt hazoase și reflectă obiceiurile acestui popor! Vorba Vienelei, cel cu Titanicul e bestial, încă râdem, că l-am spus și în casă. Weekend bun, vesel, plin de bucurii îți trimit, cu tot dragul! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai am facut cu chinezii o postare...cred ca si cu politisti, cu blonde sigur... Trebuia sa fac si cu evreii fiindca bancurile cu ei sunt savuroase. Da, cel cu Titanicul de aceea a dat si titlul postarii. Pentru ca e si favoritul meu :)
      Multumesc din suflet, draga mea! Numai bine!

      Delete
  7. dialogul dintre evreu si chinez e super tare :))
    faine bancuri ai ales Elly,un w-end vesel iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa am gandit si eu :) Multumesc mult, Pandhora!

      Delete
  8. Ha, ha! O porţie bună de râs şi voie bună! Mersi frumos, dragă Elly!
    Cel mai tare mi-a plăcut bancul cu evreul şi chinezul, dar nici cel cu copilul semi-evreu-ţigan (!) nu-i mai prejos.
    Să ai un weekend frumos, dragă Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se pare ca acel banc detine suprematia. Cel cu Titanicul, desigur. Ma bucur ca ti-a placut si tie :)
      Multumesc foarte mult, Alex!

      Delete
  9. :)) foarte amuzante bancurile, mai ales primul!
    Dar nici cel cu evreul si chinezul nu-i rau :)).
    Happy weekend Elly draga!

    ReplyDelete
  10. Tot iepurasul este mai practic!

    ReplyDelete
  11. Mare dilema are Ștrul :)) Foarte bune bancurile :) Weekend frumos, Elly :* >:d<

    ReplyDelete
  12. Nu mă aşteptam să spui bancuri cu chinezi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-o alta editie am spus numai cu chinezi ;)

      Delete
  13. Așa-mi trebuie și mie! :)Să fac foarte bine!
    Mulțumesc pentru zâmbet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur :) Pentru ca ti-a facut placere postarea :)

      Delete
  14. a. Pe vreo două le ştiam, restul nu...Dar toate m-au amuzat. :)))
    Evreii sunt ca toţi ceilalţi oameni : şi cu "vârfuri", dar şi cu "uscături".Faptul că sunt isteţi, că le-a plăcut cartea, şi că sunt buni în afaceri, le-a atras atât simpatii, dar mai ales, antipatii care, actualmente atenuate mult, se reflectă niţel şi în glume de tot felul...Deşi glume se fac şi pe seama altor etnii sau popoare, evidenţiindu-se, la modul hazliu, anumite tare sau trăsături comportamentale pregnante, mentalităţi, etc......Mi-aş dori să fie numai...glume...
    b. Am două remarci. Prima : ar fi bine ca poza a treia să fie şi adevărată, adică împăcarea etnică să-l determine pe sinistrul personaj din dreapta să-şi retragă atitudinea sa extremistă ridicată la politică criminală de Stat.
    Şi a doua : Referitor la "Dilemă". Dacă familia trăieşte în afara Israelului, atunci Ştrul ar putea fi considerat evreu (că e după tată !).Dacă familia ar fi în Israel, Ştrul ar fi considerat direct (c[ e după mamă !) că e ţigan. Părerea mea : el e totuşi evreu în virtutea planului său isteţ cu variantele "A" sau "B" de a dobândi bicicleta. :)))
    Întrebare retorică, aşa ca pentru noi : dar...noi, noi unde ne ... încadrăm ? :)))
    Un weekend plăcut !

    ReplyDelete
    Replies
    1. a. Din atatea bancuri care circula acum foarte rapid, este imposibil sa postez doar bancuri necunoscute. Sunt constienta ca nu reusesc sa surprind intotdeauna. Am si scris la primul comentariu ca nu sunt chiar cum ii arata bancurile ci ca le place foarte mult sa faca o afacere in care de fapt ambele parti sa fie multumite. Adica fara a pierde cineva. Adora sa negocieze... Cel putin din cat stiu eu despre ei, de la cineva care traieste in Israel. :)
      b. Poza este adevarata in sensul ca e nu e inventata de mine. Acum ca presedintele Iranului face ce-l taie capul... si de regula nu-l taie bine...asta este. Stiu ca nu iubeste Israelul. Am cautat mult o foto cu doi evrei prietenosi si nu am gasit... Adica doi insi din care sa se vada ca e vorba despre evrei... Am gasit-o doar pe aceasta, in care era macar un evreu :) Am incercat sa fac abstractie de Ahmadinejad... Speram sa nu-l bage nimeni in seama ;)
      Cred ca Strul traieste chiar in Romania. Dar sigur e evreu cand vrea si invers la fel. Adica tot cand ii convine :)
      Noi ne amuzam aici, la HW ;)
      Multumesc mult! Numai bine!

      Delete
  15. Aceasta rubrica mereu imi aminteste ca e weekend si ca e vremea sa mai si zambesc.

    ReplyDelete
  16. Imi plac foarte mult bancurile cu evei si cele cu scotieni :) Cele cu evrei sunt savuroase...La prezentarea decernarii premiilor Oscar Ricky Gervais spune referindu-se la pelicula "Inglorous Bastards" al lui Tarantino:

    "Daca in filmul "Inglorous Bastards" nemtii se aduna intr-un cinematoraf, evreii se aduna la decernarea Oscarurilor" facand aluzie la omniprezenta acestei etnii la Hollywood :))

    Un weekend placut iti doresc !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bancurile care ironizeaza anumite slabiciuni, trasaturi de caracter sau mentalitati cred ca sunt cele mai bune :)
      Da, o vorba foarte amuzanta dar si adevarata pentru ca industria cinematografica chiar e dominata de ei la Hollywood.
      Multumesc!

      Delete
  17. :) Elly, draga mea, aşa ne trebuie! :)
    Mulţumesc pentru înscriere. Am ajuns şi eu acasă, dar trebuie iarăşi să plec.
    Te îmbrăşişez cu drag, o zi cât mai frumoasă!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa ne trebuie daca ne merge bine ;) Daca nu...parca nu prea...:)
      Pentru putin. Stiu ca esti plecata si de aceea. Merci mult, Anastasia!

      Delete
  18. :) ce bine mi-a facut sa citesc glumele prezentate de tine aici! dupa cat am muncit în gradina, pauza pe pagina ta a fost o adevarata relaxare!
    O sâmbata minunata iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Off...si eu tot muncesc prin gradina :) Chiar si azi am muncit... Stiu ca era sarbatoare dar rasadurile nu pot astepta.
      Multumesc, Carmen! :)

      Delete
  19. După 24 de ore de pur ghinion, am intrat aici şi m-am binedispus. :)) Foarte amuzante bancurile. Cel cu magicianul mi-a plăcut cel mai mult.
    Happy Weekend, Elly!
    P.S: Eu voi înscrie un post la Happy Weekend mâine. :D Azi nu mai am vlagă...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare rau ca ai avut zile cu probleme. Se mai intampla. :(
      Ma bucur ca ti-au placut glumele. M-am bucurat si ca ai participat chiar si doua zi. A fost o postare foarte reusita.
      Multumesc! Iti doresc o saptamana buna!

      Delete
  20. Ah, intotdeauna mi-au placut bancurile cu evrei, unguri, olteni si politisti. Dar nu sunt rasista sa stii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuturor ne plac, nu trebuie sa te gandesti ca te-as considera astfel. Si nimeni cu cred ca se gandeste la asa ceva :)

      Delete
  21. Foarte dragut primul banc, eu nu sunt tocmai o fana a lor, dar am trecut sa-ti urez weekend frumos, draga Elly. :) Intotdeauna am apreciat umorul spontan. :D Nu stiu daca ti-am destanuit asta vreodata, aici pe blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de trecere, Nice! Umorul spontan este si preferatul meu...dar pe blog nu prea merge :) Dar mai am editii in care chiar am conceput eu replicile si care s-au bucurat de mare succes. Am umor insa mai trebuie si idei iar in acest weekend ideile mi-au cam lipsit. N-am fost prea multumita de ceea ce-mi trecea prin cap :)

      Delete
  22. ce faine sunt bancurile! nu le stiam! :)

    ReplyDelete
  23. Foarte faine bancurile, multumesc pentru doza de umor din seara asta :)
    Sper sa postez si eu ceva, dar pana atunci iti las un link cu o postare veche (http://blue-roses-blue.blogspot.ro/2011/10/shit-happens.html) si pentru ceva mai nou - 'portia' pe care am servit-o la amiaza (chiar ar fi si asta o ideea de anunt cum e ala cu "2 litri de lichide" - Zambiti de cel putin 3 ori pe zi :)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=547470358637700&set=a.298222903562448.88021.281164065268332&type=1&theater
    Happy weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc si eu!
      Nu cred ca avocatii ar putea fi atat de fara minte. Cate unul poate-poate...dar nici chiar asa. Mie imi par glume resapate unele dintre ele. :)
      O saptamana buna, Blue!

      Delete
  24. Io i le-am tradus si vikingului pe unele,sa râdem impreuna :D
    Weekend frumos,Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merg si traduse, cum de nu? Sper ca le-a gustat. :)
      Merci, draga mea!

      Delete
  25. Bancurile sunt pentru mine intotdeauna bune.O portie de amuzament nu strica ,dupa o zi tare dificila.Seara buna!

    ReplyDelete
  26. M-au binedispus bancurile. Un week-end minunat draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur. Uneori e nevoie de astfel de evadari. Multumesc din suflet!

      Delete
  27. Am ramas cu ceva in minte dupa ce-am parcurs tot : trebuie sa ma urc urgent pe bicicleta care m-asteapta la parter :))

    ReplyDelete
  28. Te salut Elly!
    Foarte faine ,glumele!
    Binedispun instantaneu!
    Numai bine iti doresc!

    ReplyDelete
  29. Mi-a placut articolul tau de weekennd!
    M-am amuzat copios!
    weekend placut!

    ReplyDelete
  30. Pe acest blog gasesc mereu lucruri intelepte !
    PS. Cred ca-mi voi inscrie si eu la HW postarea de sambata asta.O mai las nitel nepromovata pentru a verifica fidelitatea cititorilor mei ...fideli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu pot decat sa ma bucur ca pot sa-ti smulg o asemenea apreciere :) E valoroasa pentru mine. Fiind atat de rara... Multumesc mult!

      Delete
  31. Cate zambete mi-au inflorit acum pe buze!:)
    Duminica de Florii insorita iti doresc!

    ReplyDelete
  32. Bancurile cu scotieni sunt mai tari decat alea cu evrei, desi sunt tot cam pe acolo.

    Cat despre Titanic...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Subiectele sunt diferite... Oameni cu totii dar fiecare cu caracteristicile lor :) Multumesc si bun venit pe aici :)

      Delete
  33. Multumesc draga mea, mi-ai inseninat ziua asta inseninata. Ieri nu prea am avut timp de blog, am fost la o tura de schimbari de look, dar azi am hotarat sa nu-l neglijez, asa ca uite-ma. Doar ca postul tau mi-au dat multa energie si nu prea pot sa stau locului. Trebuie sa ies la soare.
    Iti multumesc si imi doresc sa ai un weekend minunat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut, nu-i nimic. Si eu am fost mai mult cu treaba in acest weekend. Abia acum am reusit sa raspund la comm-uri :) Miltumesc, Tina!

      Delete
  34. Ha ! Ha ! Ce m-am distrat de bancuri ! M-am simtit pt o clipa copil, cand la noi in casa adesea se spuneau acest fel de bancuri, si unde era voie sa fii si evreu si non-evreu si semi-evreu si non-evreu gresit etichetat ca evreu, sau evreu gresit etichetat ca non-evreu, si mediocru si incompetent si mai ales sa faci si bancuri despre orice, inclusiv despre tine insuti alaturi de despre altii, fara ca sa aiba nimeni un bat in fund despre ce este politically correct sau nu, de fapt era voie sa fii om obisnuit si cat mai comun, chiar indiferent de vreo clasificare oficiala a nimanui si fara a trebui sa fii membru in partidul sau sindicatul nimanui, sau promoter al unui curent artistic specific sau al altuia, sau al unei mode culturale specifice sau a alteia !

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Rudolph, ma bucur. Credeam ca doar studii de toate felurile citesti in ultima vreme ;) Desi...imi amintesc ca ai mai "aterziat" tu la cate o editie de weekend :) Din asta, amuzanta sau de cultura generala :)
      Nu cred ca bancurile sunt gandite vreodata sa jigneasca pe cineva. Adica nu intentionat. Cine nu le poate gusta...mai bine sa nu citeasca. Sunt facute special pentru oameni cu simtul umorului :)

      Delete
  35. Din proprie experieţă ştiu că iepuroii scot iepuraşi pe bandă rulantă, nici un magician nu-i întrece >(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Adevarat graiesti! Si ce e bine, e ca la ei iepurasii sunt reali ;)

      Delete
  36. Mi-a placut dilema lui Strul... oare care o fi fost raspunsul tatalui?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca mai mult era evreu. Chiar faptul ca a intrebat demonstreaza asta :)
      Merci, Adriana!

      Delete
  37. :)))) Mai Elly, la inceput, citind titlul zau ca m-am speriat! Nu stiam la ce se refera insa, vazind ca apartine de HW...am luat o gura buna de aer si-am purces la a ma delecta!
    Multe m-au tinut departe de tematicile la care am subscris pina acum si, doar printre picaturi mai ajung sa mai scriu ceva sau sa mai las cite un comentariu. Dar...revin!

    ReplyDelete